Fredag: Hemnemila (10000m bane)

Lokal 10000m på dårlig grusbane. Bedre forhold enn på tirsdag, men likevel var det sleipt i ene svingen, og banen var generelt sugende og ujevn. Kan minne om terrengløp. Godt løpevær.

Løp mot Geir og Håvard. Formen er ikke på topp, og Håvard var langt nærmere enn vanlig. Nå hadde jeg langtfra noen god oppkjøring mot dette løpet, og dagens innsats må ses i forhold til at jeg prøver å øke mengde. Håpet likevel på tid rundt 36 min. Jeg løp ikke med full innsats, men har neppe klart 36 om jeg har prøvd heller. Tiden ble til slutt 36.54. Grei gjennomføring og god trening. Og så er det jo alltid moro å vinne 🙂

2,5 km oppvarming, 2 km nedjogg.

Neste løp blir NM terrengløp i Trondheim neste søndag. Da skal jeg stille bedre forberedt. Må kjøre litt formtopping siden det er nm…

Sko: Nike Lunarracer2+ m/innleggssåler

 

Dette innlegget ble publisert i Konkurranser, Treningsdagbok. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar