Månedlig arkiv: november 2010

Tirsdag: 2km jogg + 30 min styrke + streptokokker

Hev meg med på fellesøkt mage/rygg på treningssenteret. 30 min med mange spennende (og nye for min del) øvelser. Ekstra morsomt: planke med catslide. Og jeg var eneste mann blant 10 damer.  2 km jogg på mølla først. Fikk påvist streptokokker i dag. Dermed … Les videre

Publisert i Treningsdagbok | Legg igjen en kommentar

Mandag: 2*2000m+3*1000m+3*500m

Kveldens langintervaller på mølla (uten stigning): 15 min oppvarming (3 km) 2*2000m, fart 17, pause 80 sek 3*1000m, fart 17,2, 17,5, 17,8, pause ca 60-70 sek 3*500m, fart 18,5, 19, 19,5, pause ca 60-70 sek 10 min nedjogg (2 km) Totalt … Les videre

Publisert i Treningsdagbok | 6 kommentarer

Plan uke 48

Mandag: Kortintervaller, 20-25*300m på mølla, 30 sek pause Tirsdag: sirkeltrening Onsdag: Langintervaller (avhengig av utetemperatur, håper på bakkeintervaller ute, men sannsynligvis på mølla…) Torsdag: kort roligtur på mølla + stigningsløp + styrke Fredag: fri Lørdag: ukas langtur (Storlidalen) Søndag: kort … Les videre

Publisert i Treningsprogram | Legg igjen en kommentar

Søndag: 21 km RLT (Hob – Holla, rundt Holladalen)

Ca 21 på variert underlag. Tidvis glatt, tidvis snø med godt feste, tidvis bar asfalt. Første og siste 5 km var paddeflatt, mens resten var veldig kupert. Avsluttet med 4 stigningsløp. 10 minusgrader og vind er gjennomtrengende kaldt! Men bekledningen … Les videre

Publisert i Treningsdagbok | Legg igjen en kommentar

Torsdag: 60 min spinning

60 min spinning etter vanlig opplegg: sittende, stående oppreist, stående bøyd, ulik motstand… Fremgang, det er ikke direkte ubehagelig med spinning lenger, bare kjedelig…

Publisert i Treningsdagbok | 2 kommentarer

Onsdag: 400m*16 i Leangenhallen

Har vært på reisefot i dag, og benyttet anledningen til å hive meg med på en fellestrening med Rindals-Troll i Leangenhallen. Egentlig foregår disse treningene i Ranheimhallen, men den var opptatt med stevne i kveld dessverre… Løp 400metere sammen med … Les videre

Publisert i Treningsdagbok | Legg igjen en kommentar

Tirsdag: 15 min jogg + 40 min sirkeltrening

2,5 km jogg. Omtrent samme opplegg som forrige tirsdag: planke/sideplanke, spensthopp over hinder, tauhopping, situps, dips og kast av medisinball (styrke for staking).

Publisert i Treningsdagbok | Legg igjen en kommentar