Søndag: RLT 13,4 km (Spjøtvollan)

Roligtur t/r Spjøtvollan, via Skograndsbukta på veien tilbake. 13,4 km i snittfart 4.40 min/km. Mørkt, regn og vind. Medvind på vei ut, motvind på vei tilbake. Vondt like under høyre kne, på venstre side. Ikke ukas høydepunkt akkurat.

Eneste lyspunkt var min nye Garmin Forerunner210. Morsomt og motiverende å høre kilometrene «tikke» inn. Liveoppdatering på fart og distanse. Autologgføring av puls og fart on the fly. Og når jeg henter inn økta etterpå så kan jeg se på kart hvor jeg har vært, samt pulsprofil og oversikt over hver km med fart. Nyttig? Høy kulhetsfaktor i hvert fall. Og så bruker man litt mindre tid på spekulering etterpå. Tviler på at pulsfunksjonen blir brukt særlig mye. Får se.

Brukbar uke med 75 km. Litt mindre enn 2 foregående uker, men det er naturlig svingning. Nå er det mindre enn 2 uker igjen til Hytteplanmila. Førstkommende uke blir forhåpentligvis brukt til mye kvalitet. Siste uke blir rein nedtrapping og henting av overskudd.

Heretter blir detaljer om øktene lagt ut på jogg.se. Se menyen til høyre.

Sko: Mizuno Inspire

Dette innlegget ble publisert i Treningsdagbok. Bokmerk permalenken.

1 svar til Søndag: RLT 13,4 km (Spjøtvollan)

Legg igjen en kommentar